Nico

Nico
Nicolau Calabuig i Serna

dilluns, 4 de març del 2013

ASSUMINT LA PRÒPIA VEU, DE MOMENT

Com vaig anunciar fa poc al meu compte de Twitter, ací està el meu blog. Un nou espai  des d'on pretenc convidar-vos a llegir tot el que em passa pel cap, si voleu.
Promet que mentre el temps m'ho permeta, tot allò que considere interessant es vorà ací reflectit. 
Els qui em coneixen saben ben bé que ací no faltarà l'anàlisi de l'actualitat social, política i cultural del nostre entorn en la seua més àmplia accepció. És a dir, que publicaré opinions sobre tot el que afecta a la totalitat de les demarcacions geogràfiques i polítiques que influeixen en la meua vida: Ontinyent, la Vall d'Albaida, el País Valencià, l'Estat espanyol, Europa i el món en general.
Vos avance d'avantmà la meua més ferma intenció d'exposar les meues idees basant-me en els principis de tolerància i respecte que sempre intentaré practicar, rectificant si és necessari fer-ho quan m'equivoque.
Però no tot serà política. Els meus interessos, actualment, van més enllà. La música ocupa una part molt important en ma vida, com a mitjà d'adquisició cultural extern als estudis acadèmics i també com a refugi per a l'expressió emocional, el desenvolupament de capacitats intel·lectuals i la participació en col·lectius musicals junt amb moltes amistats. Per tant, hi haurà pinzellades musicals, inequívocament. Les inquietuds que com a persona humana vagen sorgint des d'aquest moment, també intentaré compartir-les amb vosaltres en la mesura què la vergonya i la disponibilitat de paraules per expressar el que senta així m'ho permeten.
No m'agradaria concloure esta petita introducció sense demanar-vos uns minuts del vostre preat temps de cada dia per a que llegiu, jutgeu i comenteu les meues entrades, sempre amb respecte, per favor. Vos assegure que m'ajudareu molt.

Gràcies, bon vent i barca nova!

3 comentaris:

  1. Pots comptar amb una nova visitadora del teu blog :)
    Maria Belda.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Maria! ;) Intentaré no avorrir massa al personal...jejeje

    ResponElimina
  3. Nico, no fa falta que el diga que seré la seguidora numero uno.
    Avant....

    ResponElimina